Chain Reaction Pro App Bewertung (Deutschland) Leuk arcade Spel!

Published on by Android Gaming

Chain Reaction Pro Bewertung (Deutschland) is een belangrijk amusement waarbij het enige punt van een speler is om een speelbord te bezitten door je rivalen te doden. Kettingreactie amusement kan worden gespeeld door 8 spelers in een keer, waardoor het een totale familie performer. Grenzend aan van omleiding in dit amusement kan ook het verbeteren van uw kritische denkvermogen, fundamentele redenering en zo voort.

Kettingreactie is een twee-acht speler bordspel. We zullen het spelen als twee speler spel op een raster van cellen. Elke speler heeft een toegewezen kleur, rood (eerste speler) of blauw (tweede speler). Het doel van het spel is om de controle over het bestuur te nemen door het elimineren van de orbs van je tegenstanders.

Spelers nemen het om beurten om hun bollen in een cel te plaatsen. Zodra een cel de kritische massa heeft bereikt, ontploffen de orbs in de omringende cellen en wordt een extra Orb toegevoegd en wordt de cel voor de speler geclaimde. De explosies kunnen resulteren in overbelasting van een aangrenzende cel en de Kettingreactie van explosie gaat door totdat elke cel stabiel is. Wanneer een rode cel ontploft en er blauwe cellen rond zijn, worden de blauwe cellen omgezet naar rood en de andere regels van explosies volgen nog steeds. Dezelfde regel geldt voor andere kleuren. Een speler mag alleen hun bollen in een lege cel plaatsen of een cel die orb's van hun eigen kleur bevat. Zodra een speler al zijn orbs verliest, zijn ze uit het spel.

We zullen het op een grid spelen. De linkerbovenhoek van het raster is en de rechterbenedenhoek is. De regel is dat a is verbonden met een van de bovenste, linker, rechter of onderste cel.

We moeten een duik nemen over deze arcade omleiding:

Eerst moet het aantal spelers te halen. Daarna nemen spelers het in schommels om hun cirkels in een cel van het netwerk te zetten. Zodra een cel heeft bereikt, splitst u de cirkels op in de allesomvattende cellen, inclusief een extra bol en de cel voor de speler. Een speler kan gewoon zijn bollen in een heldere cel van een matrix of een cel plaatsen die cirkels van hun eigen arcering bevat. Wanneer een speler elk van hun bollen verliest, worden ze uit de omleiding weggevaagd, en laatste met elke zelfde schaduw cirkels zal winnen.

Kettingreactie Pro kettingreactie Pro Chain Reaction Pro

Functies
– Spelers kunnen kleuren en geluiden van hun orbs veranderen.
– Stel trillingen aan/uit.
– Kan ook in groot (HD) grid spelen.

In de hoop dat je allemaal zult genieten van deze mooie goede Chain Reaction Pro game


Opmerking:

Omringende cellen zijn degene die dezelfde rand delen.
Een cel zal instabiel worden als het aantal bollen gelijk is aan het aantal omringende cellen.

Input:

De input zal een matrix zijn waarin elke cel bestaat uit twee gehele getallen, a en b. a geeft spelers-id aan en b duidt het aantal orbs aan in de cel van de speler met speler id a. lege cellen worden aangeduid met. Dan zal een andere lijn volgen die een nummer-1 of 2 zal bevatten, wat uw spelers-id is. In de gegeven matrix is linksboven en rechtsonder. De x-coördinaat stijgt van links naar rechts en y-coördinaat stijgt van boven naar beneden.

De cel met de markering 0 betekent dat deze geen orbs bevat. De cel met de markering 1 betekent dat het de orbs van de eerste speler bevat die rood van kleur zijn. De cel met de aanduiding 2 betekent dat het de orbs van de tweede speler bevat die blauw van kleur is.

Output:

Druk de coördinaten van de cel af, gescheiden door de ruimte, waar u de verplaatsing wilt afspelen. U moet er zorg voor dragen dat u geen ongeldige coördinaten afdrukt. Dit kan bijvoorbeeld een geldige coördinaat zijn in het spel als het niet de orbs van andere spelers bevat, maar dat nooit zal zijn. Ook als u een ongeldige verplaatsing speelt of als uw code de tijd/geheugen limiet overschrijdt tijdens het bepalen van de verplaatsing, verliest u het spel.

Beginstatus

De start staat van het spel is de staat van het bord voordat het spel begint.
00 00 00 00 00
00 00 00 00 00
00 00 00 00 00
00 00 00 00 00
00 00 00 00 00

Eerste invoer

Dit is de input geven aan de eerste speler aan het begin van het spel.
00 00 00 00 00
00 00 00 00 00
00 00 00 00 00
00 00 00 00 00
00 00 00 00 00
1

Opmerking: vanwege een aantal beperkingen toont de animatie in het spel slechts één exploderen. Daarna zal het direct de volgende staat tonen zonder de tussenliggende explosies te tonen.

VOORBEELD VAN INVOER 

00 00 00 21 00  
00 00 00 00 00  
00 00 13 13 21  
00 00 00 00 00  
00 00 00 00 00  
1

VOORBEELD VAN UITVOER 

Uitleg

Dit is de speler turn, en de speler zet zijn/haar Orb in cel.

Omdat de cel 4 bollen heeft en instabiel wordt, zal het in de omringende cellen exploderen en een extra Orb toevoegen.

00 00 00 21 00
00 00 11 00 00
00 11 00 14 21
00 00 11 00 00
00 00 00 00 00

Opnieuw zal de cel 4 bollen hebben en instabiel worden, het zal exploderen in de omringende cellen en een extra Orb toevoegen en de orbs van de tweede speler omzetten in zijn/haar bollen.

Na zijn/haar verhuizing wordt de staat van het spel:

00 00 00 21 00
00 00 11 11 00
00 11 11 00 12
00 00 11 11 00
00 00 00 00 00

Deze status wordt gevoed als invoer voor het programma van speler 2.

 

Published on Andoid Gaming

To be informed of the latest articles, subscribe:

Comment on this post